سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنبال کنندگان اینستاگرام خود را افزایش دهید

با این خبر که اکنون اینستاگرام به 300 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است ، ما از اهمیت آن به عنوان بخشی از برنامه کلی بازاریابی یک عکاس یادآوری می کنیم.

برای استودیوی ما ، Lin & Jirsa ، ما تمام تلاش خود را برای ردیابی منبع سرب می کنیم. بیشتر و بیشتر ، هدایتهای ما مستقیماً از اینستاگرام به دست می آید ، با حدود 15 مورد (از 300 مورد برای این سال) که مستقیماً در غول رسانه های اجتماعی ردیابی می شوند. البته ، همچنین موارد غیرقابل ردیابی وجود دارد که ممکن است علاوه بر سربی که IG در متقاعد کردن و تبدیل به آنها داشته است ، از IG سرچشمه گرفته باشد.

بنابراین چگونه یک عکاس شروع به ساختن زیر می کند؟ در اینجا 10 نکته در نظر گرفته شده است:

 از شبکه فوری خود شروع کنید - هیچ کس دوست ندارد در یک نوار خالی بنوشد. در حالی که شما هرگز نمی خواهید "آن دوست آزار دهنده" باشید که به طور مداوم تجارت خود را به دوستانش بازاریابی می کند ، "پیگیری" ظریف از حساب کاربری شما کاملاً قابل قبول است و پایه و اساس را برای ایجاد آن ایجاد می کند.

تعامل با مخاطب هدف شما - این یک سزاوار توضیحی طولانی است ، بنابراین ما در مقاله بعدی این موضوع را بیان خواهیم کرد. خلاصه اینکه با مخاطب مورد نظر خود در اینستاگرام شرکت کنید ، آنها را دنبال کنید ، در مورد پست های خود نظر دهید و پست های آنها را دوست داشته باشید نه اینکه فقط با شبکه فعلی خود ارتباط برقرار کنید. این شامل استراتژی هایی مانند پیروی از متخصصان صنعت دیگر و حتی رقبا می باشد. مجدداً ، ما در مقاله بعدی این را با جزئیات بیان خواهیم کرد.

برنامه ریزی ارسال های خود - ارسال مداوم می تواند دشوار و وقت گیر باشد. به همین دلیل ارزش پرداخت هزینه برای برنامه ریز ارسال را دارد. به همان میزان که همه ما از هزینه های اضافی خدمات ماهانه متنفر هستیم ، در این حالت سرمایه گذاری ارزش صرفه جویی در وقت و ثبات به دست آمده را دارد.

ارسال محتوای با کیفیت بالا - در فصل ایجاد محتوا از این کتاب بازاریابی وب و جستجوگرها ، ما 7 روش برای اطمینان از ارسال محتوای باکیفیت را مرور می کنیم. ما از Acronym CHAIRED استفاده می کنیم که مخفف موارد زیر است:

ج | مختصر یا کوتاه

ح | طنز یا ناز - به عنوان مثال عکس حیوانات اهلی ، دختران گل ، عکس کودک

A | شگفت انگیز - به عنوان مثال عکس های غروب خورشید "Wowzer" ، مجموعه های چشمگیر گل

من | صمیمی به عنوان مثال پست های عمیق شخصی در مورد زندگی

ر | مربوط به عنوان مثال نکاتی برای مخاطب مورد نظر خود

E | مشغول کردن - شامل سوالات با عکسهای شما

د | متنوع - به عنوان مثال ارسال عکس و فیلم

در حالی که هر پست لازم نیست جنبه های CHAIRED را در بر بگیرد ، جنبه های بیشتری را نیز شامل می شود احتمال موفقیت را بالاتر از اندازه گیری درگیری نشان می دهد.

در زیر ، موفق ترین پست همه زمانه ما با اندازه گیری نامزدی (با تولد نوزاد زیبا از مدیر استودیوی ما اندازه گیری شده است. توجه کنید که چگونه با ویژگی های "ناز ، صمیمی و مرتبط" متناسب است)

مطلب زیر نیز یک پست بسیار موفق بود. به دلیل موقعیت مکانی منحصر به فرد و ترفندهای عکاسی استفاده شده ، متناسب با خصوصیات "شگفت انگیز" است. اما این نیز مرتبط و صمیمی است چون واقعاً از طرف جلسه نامزدی من است.

ارسال محتوای مداوم - می خواهید فید اینستاگرام شما برای چه چیزی شناخته شود؟ اگر کسی گفت "این حساب را بررسی کنید! این عالی ___________ است ، "چه چیزی را می خواهید آن را خالی از حساب شما باشد؟

ما به تازگی یک کارگاه کامل با کارولین ترن انجام دادیم که در آن همه چیز در مورد شغل خود را از فیلمبرداری ، نمایش دادن و روشنایی ، بازاریابی و رسانه های اجتماعی (لینک کارگاه) آموزش می دهد. او در بخش رسانه های اجتماعی خود در مورد چگونگی مهم ترغیب کردن عکس های شما و نشان دادن سبک مداوم صحبت می کند. در زیر تصویری از حساب وی آورده شده است.

مشتری ها تمایل دارند آنچه را که می بینند رزرو کنند ، بنابراین حفظ سبک خاصی به آنها امکان می دهد آنچه را انتظار دارند ، و به شما امکان می دهد دقیقاً بدانند چه چیزی را تحویل می دهند.

البته درجه ای که شما خوراک خود را سازگار می کنید یک انتخاب تجاری است که باید به سبک ، طاقچه و مخاطب شما بستگی داشته باشد. می توانید در اینجا بهترین الهام از بهترین مبارزات رسانه های اجتماعی سال 2018 را دریافت کنید.

به عنوان مثال ، در Lin و Jirsa ، تصمیم گرفته ایم تنوع بیشتری را در سبک های تیراندازی ، نورپردازی و تولید پس از تولید نشان دهیم ، به این دلیل که می دانیم مشتری ما در ترجیحات سبک خود بسیار متنوع است و ما تمام تلاش خود را برای جای گرفتن انجام می دهیم.

 

 رای فروش و محصولات بازاریابی از حساب خود به میزان کم استفاده کنید - بعضی اوقات افراد از حسابهای خود برای فروش بیش از حد در بازار استفاده می کنند. "بله ، ما می دانیم که شما جلسات مینی دارید! ما نیازی به ارسال یادآوری هر دو ساعت یکبار نداریم! " اما بیشتر اوقات ، عکاسان از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده نمی کنند. نترسید از یک مینی جلسه یا به صورت ظرافت به نمایش بگذارید / آلبوم ها یا بوم های جدید خود را به بازار عرضه کنید.

 همه موفقیت ها را بر روی اعداد متمرکز نکنید - به آخرین نکته مربوط می شود ، برخی از پست ها بهتر از سایرین و این خوب هستند! لازم نیست که با هر پست صدها یا هزاران لایک داشته باشید. اگر پست شما در آلبوم های جدید فقط 1/4 از نامزدی را به عنوان پست های معمولی شما دریافت می کند ، به این معنی نیست که باید ارسال آنها را متوقف کنید ، به خصوص اگر منجر به فروش شوند. فقط از قضاوت خود با استفاده از اعداد برای تصمیم گیری استفاده کنید ، بدون اینکه برده باشید.

بهترین زمان برای ارسال را پیدا کنید - می توانید از خدمات پولی مانند Iconosquare برای ردیابی آمارهای مربوطه استفاده کنید ، از جمله بهترین زمان برای ارسال ، تعامل و رشد پیروان پیروان. با این حال ، شما همچنین می توانید از شهود خود استفاده کنید و در مورد زمانی که کاربران شما به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر هستند فکر کنید. برای حساب کاربری اینستاگرام ما ، 8:00 ، 12:00 ، 5:00 و 8:00 همچنین می توانید بر اساس داده های دسته جمعی مانند این ، از بهترین روش ها استفاده کنید.

* ما می دانیم که پروفایل ها و ابزارهای تجاری اینستاگرام به زودی فرا می رسد ، بنابراین ما شما را در هنگام کار و نحوه کار ارسال خواهیم کرد.

ادغام با فیس بوک - در این کتاب وب بازاریابی و جستجوگرها بر اهمیت گردش کار در زمان صرفه جویی می کنیم. اگر به صورت دستی از دستگاه همراه خود به اینستاگرام ارسال می کنید ، باید در نظر داشته باشید که حساب Facebook خود را نیز پیوند دهید تا تصاویر مستقیماً به جدول زمانی شما ارسال شوند. علاوه بر این ، الگوریتم فیس بوک عاشق پست های اینستاگرام است.

بیاموزید که چگونه از هشتگ ها ، برچسب گذاری ها و مکان ها استفاده کنید - این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد اما من هنوز هم بسیاری از عکاسان را می بینم که از هر سه استفاده یا سوء استفاده نمی کنند.

هشتگ - با پیدا کردن هشتگ های محبوب و منحصر به فرد که مخاطب خاص شما را به خود جلب می کند ، وارد گفتگو شوید. چه هشتگ هایی توسط مخاطب هدف شما و مشتری های آینده استفاده می شود؟

نکته: به جای اینکه فضای زیرنویس خود را به هم بزنید لیستی از 30 هشتگ حداکثر را در اولین نظر خود قرار دهید. داشتن یک پاراگراف به عنوان عنوان توجه تصویر را از شما دور می کند.

برچسب زدن - حتماً مشتریان ، مدل ها و کلیه فروشندگان شرکت کننده در این فیلم را برچسب بزنید!

مکان ها - حتماً مکانی را به تصویر خود اضافه کنید تا هرکسی که در آن مکان جستجو می کند ، کار شما را ببیند!

نتیجه

نکته آخر توصیه این است که به یاد داشته باشید که هر شغلی متفاوت است از جمله شما. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاری انجام ندهید فقط به این دلیل که دیگران راجع به آن می شنوید ، از جمله توصیه های ارائه شده در این مقاله. با هر شبکه اجتماعی ، اصیل بودن و خود بودن بودن در جذب و حفظ پیروان مشغول مهم است. بنابراین سرگرمی داشته باشید ، صدای خودتان را توسعه دهید و استراتژی خود را بیاموزید.

→ Ganhar Seguidores Instagram e Curtidas ? 100% GRÁTIS ?