سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خطرات امنیتی rpa چیست؟

RPA Automation (@RPAutomation) | Twitter

با وجود فواید بسیار زیادی که دارد ، فناوری rpa سطح حملات سایبری جدیدی را برای افراد و هویت های غیر انسانی معرفی می کند. این بدان معنی است که امنیت rpa از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

رباتهای نرمافزار rpaبرای انجام کارهای مورد نیاز خود مانند ورود به سیستم ERP ، CRM یا سایر سیستمهای تجاری برای دسترسی ، کپی یا چسباندن اطلاعات یا انتقال داده از طریق یک فرآیند از یک مرحله به مرحله دیگر ، به دسترسی ممتازی (یا "دسترسی به برق") نیاز دارند. . این نیاز به دسترسی مداوم به این معنی است که گواهی نامه های ممتاز معمولاً به طور مستقیم در فیلمنامه یا فرآیندی مبتنی بر قوانین که ربات زیر را دنبال می کند ، کدگذاری نمی شوند. یا اسکریپت ممکن است گامی برای بازیابی اعتبار از یک مکان ناامن ، مانند یک پرونده یا بانک اطلاعاتی برنامه کاربردی قفسه تجاری (COTS) باشد. 

اعتبارات rpaاغلب به اشتراک گذاشته می شود تا بارها و بارها از آنها استفاده شود. از آنجا که این حساب ها و اعتبارها بدون تغییر و نا امن مانده اند ، یک مهاجم سایبری می تواند آنها را سرقت کند ، از آنها برای بالا بردن امتیازات استفاده کند و به صورت جانبی حرکت کند تا به سیستم های مهم ، برنامه ها و داده های مهم دسترسی پیدا کند. یا کاربران دارای امتیاز سرپرست می توانند اعتبارنامه های ذخیره شده در مکان های ناامن را بازیابی کنند.

از آنجا که بسیاری از بنگاههای اقتصادی اتوماسیون فرآیند رباتیک دارای ربات های بی شماری در تولید در هر زمان معین هستند ، خطر بالقوه بسیار زیاد است. تضمین اعتبار ممتاز مورد استفاده این نیروی کار دیجیتالی نوظهور ، گام مهمی در تأمین گردش کار rpa است.

چگونه می توان از اعتبارنامه های ممتاز محافظت کرد

برای محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز و سوء استفاده از اعتبارهای ممتاز مورد استفاده در اتوماسیون فرایند روباتیک ، سازمانها معمولاً مراحل زیر را انجام می دهند:

مدارک معتبر ممتاز را از اسکریپت ها و سایر مکان های ناامن خارج کرده و آنها را در یک مکان متمرکز و رمزگذاری شده ذخیره کنید.

دسترسی بات ها را با اجرای اصل حداقل امتیاز و محدود کردن دسترسی ممتاز به برنامه های خاص مورد نیاز برای انجام وظایف خود محدود کنید.

دسترسی ایمن به کنسول rpa را با مدیریت اطلاعاتی که از طرف مدیرهای rpa سوءاستفاده داده شده است ، و همچنین منزوی سازی و نظارت بر فعالیت ها و جلوی جلسات مشکوک را به حداقل می رسانید تا خطر را به حداقل برساند.

درباره امنیت دسترسی دسترسی ممتاز به امنیت امنیت بیشتر بدانید

اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa): حل چالش های امنیتی کلیدی در استقرارهای rpa

امنیت اتوماسیون فرایند روباتیک با CyberArk

بهترین دسترسی به امنیت دسترسی بهترین شیوه های اتوماسیون فرآیند رباتیک: CyberArk و UiPath

شرکت بیمه Fortune 100 ادغام CyberArk و Blue Prism را برای ایمن سازی کاربرد اتوماسیون فرایند روباتیک (rpa) و تسریع چابک عملیاتی انجام می دهد

اتوماسیون فرآیند روبی

آیا می خواهید کارمندان خود را از فعالیتهای روزمره و اغلب تکراری محروم کنید؟ آیا برای انجام کارهای خلاقانه و مهم تر باید از ظرفیت کاری آنها استفاده کنید؟ rpa- اتوماسیون فرآیند رباتیک ابزاری برای اتوماسیون است که می توانید برای انجام هر فرآیند تکراری مبتنی بر قانون استفاده کنید. بنابراین ربات یا در واقع نرم افزار قادر به یادگیری نحوه انجام فرآیند به صورت خودکار است.

مطالعه موردی - کوفلا "استخدام شده"

یک ROBOT CLOUD برای انجام یک کار روبیوتیک

خاتمه کارمندان به نظر نمی رسد مانند چیزی بسیار پیچیده باشد. اما بگذارید یک لحظه مکث کنیم. هر کارمند Kofola از ده ها سیستم استفاده می کند. برای متخصصان فناوری اطلاعات Kofola ، این کارها روزمره بود که احتمال ایجاد خطا را بیشتر می کرد. یک تحلیل معکوس نشان داد که این فعالیت ها به صورت تجمعی یک ماه کار در سال برای واحد IT "هزینه" می کند. این کافی بود تا سرمایه گذاری در اتوماسیون آنها را در نظر بگیریم.

چگونه می توانیم یک ROBOT را "استخدام کنیم"

هدف این بود که سرعت ، تسهیل ، تصفیه روند پردازش و به حداقل رساندن میزان خطای روند. همچنین می خواستیم بار اداری را از هرچه بیشتر مردم برطرف کنیم. و نتیجه اش چیست؟ فیلم را بررسی کنید.

چه کاری می تواند rpa برای شما انجام دهد؟

افزایش در تولید

اجرای rpa در شرکت شما باعث افزایش چشمگیر فرایندها و افزایش میزان کار انجام شده می شود.

کاهش هزینه

ادغام rpa در فرآیندها ، هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد.

ایجاد ارزش افزوده پایین مراحل بیشتر اثر بخش

کارمندان می توانند روی فرآیندهای تمرکز کنند که به خلاقیت عملی بیشتری نیاز دارند.

قابلیت دستیابی و اثربخشی

rpa کمکی به شما کمک می کند تا بار کار یا نوسانات فصلی در سازمان خود را بهتر مدیریت کنید.

کاهش خطا و تنوع پذیری

PD کیفیت معاملات پردازش شده را افزایش می دهد. همچنین ، تغییرپذیری فرایند را به حداقل می رساند.

تجربه مشتری بهبود یافته است

PD باعث بهبود و سرعت بخشیدن به درخواستهای ارتباطی یا پردازش و افزایش رضایت مشتری می شود..

ما در اینجا می خواهیم راجب ربات نرم افزاری صحبت کنیم و تنها نرم افزار ربات ساز ایرانی را که هم اکنون در ایران و هم در خارج فعالیت دارد را معرفی کنیم. کاربر مجازی نرم افزار ربات سازی است که هر عملیاتی را که بخواهید در کامپیوتر اتوماسیون کنید را برای شما ضبط می کند و به صورت یک فایل ماکرو ذخیره می کند و پس از ویرایش می توانید آن فایل ماکرو را در سیستم های دیگر اجرا نمایید. در لینک زیر می توانید نسخه ازمایشی ان را به صورت رایگان تست نمایید.

https://www.v-user.com/fa