سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فالوور اینستاگرام

ما پیشگامان رسانه های اجتماعی هستیم - این خدمات محدود هستند و در هر جای دیگر در دسترس نیستند!
رویکرد پیشرو صنعت نوآورانه ما بهترین نتایج ممکن را ارائه می دهد! ما تنها خدمتی هستیم که متعهد می شویم پیروان مورد نظر خود را برای شما تحویل دهیم. از خدمات دیگر بپرسید؛ "چه تعداد پیروان به دست می آورم؟" آنها به سؤال شما پاسخ نخواهند داد زیرا آنها نمی دانند و چون داشبورد را اجرا می کنید - آنها شما را مقصر می دانند و شما را مسئول عدم نتیجه می دانند. وقت و هزینه خود را هدر ندهید! منتظر چی هستی؟ ادامه مطالعه و شروع امروز!

آیا شما یک آژانس ، مارک یا تجارت هستید؟

آیا نیازهای رشد تقاضای بیشتری دارید؟

معرفی BuySellShoutouts خدمات جدید رشد اینستاگرام InstaVIP!

کار راه حل رشد اینستاگرام برای سال 2020

100? تحقیقات انسانی + تصمیماتی برای همه حسابها!

تیم متخصص رشد ارگانیک ما بهترین در صنعت است. ما با ارائه بهترین نتایج در صنعت وسواس داریم. و ما انجام می دهیم ، دست ها را پایین می آوریم.

ما استراتژی رشد شما را به عهده می گیریم ، بنابراین شما می توانید تجارت خود را اداره کنید و احساسات خود را دنبال کنید.

تیم ما قبل از استفاده از هر یک از الگوریتم های ما ، انسانهای واقعی تحقیق و تصمیم گیری استراتژی هستند. این تفاوت بین سایر خدمات و HypePlanner است. ما برخلاف اکثر شرکتهایی که از ابزارهای محدود استفاده می کنند ، ما در تیمی از کارشناسان سرمایه گذاری می کنیم.

کار راه حل رشد اینستاگرام برای سال 2020!

استراتژی های جدید که توسط انسانهای واقعی رهبری می شود

این که آیا شما فردی ، کسب و کار کوچک یا مارک تجاری هستید که در زمینه رشد حساب کاربری خود مشکل داشته اید ، استراتژی جدید ما کار می کند!

با یک سرویس رشد اینستاگرام فعال ، می توانید:

اقتدار خود را به مارک ها ثابت کنید تا معاملات حامی مالی را انجام دهند

به احترام بیشتر و دستمزد بالاتر فرمان دهید

هنگام رزرو مباحث

فروش محصولات و خدمات

به طرفداران غول شما

فوق العاده پاسخگو

پشتیبانی مشتری

تماس با ما از طریق متن ، تلفن یا ایمیل در لحظه اطلاع رسانی

میانگین زمان پاسخ ما از طریق متن یا ایمیل حدود 17 دقیقه است. پس از دریافت پیام شما ، همه چیز را رها می کنیم تا زمانی که جواب لازم را بدست آورید. ما دفاتر پشتیبانی در سراسر جهان داریم بنابراین شما می توانید 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته به ما برسید.

همی حالا "تست سلام" را امتحان کنید! فقط متن "سلام" را نوشت و ببینید که چگونه سریع جواب می دهیم. شما دور می شوید.

Whisky Row یک رستوران و رستوران زنجیره ای آمریکایی است که دارای چندین مکان در سراسر ایالات متحده است. آنها برای بدست آوردن مشتریان جدید از طریق درب ، در همه مکانهایشان ، به یک روش مقیاس پذیر نیاز داشتند.

تنها در یک سال با Hypeplanner ، مکانهای آنها 69.8k دنبال کننده جدید کسب کرده اند و شاهد افزایش چشمگیر مشتری و رزرو جدید بوده اند. whiskeyrownashville به تنهایی در مدت 12 ماه 36.1k پیروان جدید کسب کرد.

آنها از افزایش درآمد برای استخدام کارمندان جدید ، گسترش عملیات و مقیاس سود خود استفاده می کنند.

اگر حساب من با نمایندگی دیگری رشد نکند ، چه می شود؟

ما چندین راه حل ارگانیک و عملی ارائه می دهیم که سازگار با اینستاگرام است. اگر دریابیم که یک روش برای شما مؤثر نیست ، ما به طور خودکار حساب شما را به روش دیگری تغییر می دهیم.

متأسفانه ، حساب شما به دلیل روشهای ناامن قبلی آژانس شما ، از اینستاگرام مسدود شده است. وقتی حساب شما مسدود شود ، دنبال کردن و جذب حساب های دیگر محدود خواهد شد. وقتی حساب شما نمی تواند دنبال کند ، حساب شما نمی تواند رشد کند.

این بلوک های عملی دلیل اصلی رشد حساب شما نیست. خبر خوب با گذشت زمان آژانس ما می تواند حساب شما را با یک استراتژی مناسب و روش های مختلف رشد ما اصلاح کند.

آیا خدمات شما بعد از تغییر الگوریتم اخیر اینستاگرام هنوز کار می کنند؟

آره! آژانس ما حتی پس از آخرین به روزرسانی های اینستاگرام کاملاً عملیاتی است. ما به طور مداوم روشهای خود را طوری تنظیم می کنیم که 100? از اینستاگرام سازگار باشیم.

چگونه شما را بیشتر دنبال کنید؟

ما از تعامل هدفمند برای هدایت پیروان ارگانی به حساب شما استفاده می کنیم. ما با مخاطب هدف شما درگیر می شویم ، که یک اعلان را ایجاد می کند.

کاربران اینستاگرام همیشه در حال بررسی این موضوع هستند که چه کسی از آنها پیروی می کند و آنها را به حساب شما بازگرداند. اگر آنها به شما و محتوای شما علاقه مند باشند ، از شما پیروی می کنند!

انتظار دارم چه تعداد دنبال کننده داشته باشم؟

با توجه به محدودیت های اینستاگرام ، اکثر مشتری های ما در ویزیت های منحصر به فرد نمایه افزایش می یابند و آژانس ما تلاش می کند به طور متوسط ماهانه از +200 تا +1500 دنبال کننده جدید و بسیار هدفمند حساب شما را رشد دهد. اینها فقط به طور متوسط هستند وضعیت حساب شما با اینستاگرام ، طاقچه شما و کیفیت محتوای شما مستقیماً روی نتایج شما تأثیر می گذارد. به یاد داشته باشید ، یک شخص واقعی تصمیم خواهد گرفت که حساب شما را دنبال کند یا نه ، ما نمی توانیم باعث شویم که افراد از شما پیروی کنند.

آیا شما فقط از اتوماسیون برای به دست آوردن دنبال کنندگان جعلی استفاده می کنید؟

نه. پیروان شما انسانهای واقعی هستند که تصمیم گیری واقعی می کنند. هر فردی که شما را دنبال کند به طور فعال انتخاب می کند ، زیرا ما افرادی را دنبال می کنیم که واقعاً از نام تجاری شما و مطالبی که ارسال می کنید لذت ببرند.

شرکت شما در کجا مستقر است؟

ما در لس آنجلس ، کالیفرنیا مستقر هستیم و دارای دفتر در شهر نیویورک هستیم. بنیانگذاران ما اهل اوهایو هستند. ما برون سپاری نمی کنیم. شما یک تیم اختصاصی متشکل از متخصصان داخلی ما مستقر در ایالات متحده خواهید داشت.

چرا به رمز من احتیاج دارید؟

استراتژی های هدایت شده بشر از طریق سیستم های فناوری اختصاصی ما مقیاس پذیر می شوند. برای اینکه این استراتژی ها بتوانند در مقیاس کار کنند ، باید رمز عبور خود را در قسمت خصوصی و ایمن ما وارد کنید. نگران نباشید ، ما هرگز به گذرواژه شما چشم بسته نمی شویم و امنیت حساب شما را تضمین می کنیم.

اگر مخاطب اشتباه را هدف قرار دهید ، چه می کنید؟

فقط به ما اطلاع دهید و ما آن را تغییر خواهیم داد. برای آزمایش و هدف قرار دادن حساب های مناسب زمان لازم است. به طور معمول ما فقط باید یک یا دو تا از تأثیرگذار هدف خود را برای حل مشکل تغییر دهیم. هر زمان که می بینید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید.

آیا می توانم یک آزمایش رایگان انجام دهم؟

خیر. روشهای ما نسبت به سایر خدمات رشد اینستاگرام ، زمان و کار بسیار بیشتری دارند. کمپانی های دیگر فقط سوئیچ را می چرخانند تا شما را به آنجا برسانند. ما کارشناسان واقعی رشد اینستاگرام را برای هدایت رشد شما استخدام می کنیم و باید آنها را بپردازیم.

اما می توانید در صورت دوست نداشتن برای یک یا دو ماه ثبت نام کنید و متوقف شوید. هیچ قراردادی وجود ندارد ، بنابراین هر زمان که بخواهید می توانید فسخ کنید.

اگر بخواهم فسخ کنم ، چه می شود؟

هیچ قراردادی نیست! تمام آنچه ما می خواهیم اینست که شما 3 روز کاری قبل از تاریخ دوباره صورتحساب خود را لغو کنید تا از پرداخت صورتحساب برای ماه بعد خودداری کنید.

آیا شما مشتری پشتیبانی می کنید؟

اگر مخاطب اشتباه را هدف قرار دهید ، چه می کنید؟

فقط به ما اطلاع دهید و ما آن را تغییر خواهیم داد. برای آزمایش و هدف قرار دادن حساب های مناسب زمان لازم است. به طور معمول ما فقط باید یک یا دو تا از تأثیرگذار هدف خود را برای حل مشکل تغییر دهیم. هر زمان که می بینید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید.

البته! ما نمی توانیم با ارتباط با مشتری ها حساب مشتری را با موفقیت رشد دهیم. همه آژانس های دیگر پشت شرکتهای ناشناس پنهان می شوند. ما در مقابل مشکلات مربوط به پیام های متنی ، ایمیل ، تماس های تلفنی قرار داریم. ما بهترین پشتیبانی را در صنعت ارائه می دهیم. از چت پیام متنی استفاده کنید و یک پاسخ فوری دریافت کنید.

Minimum Age Requirements: Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat ...