سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 راه برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام برای فروشگاه اینترنتی

همه دنبال کننده های جدید اینستاگرام را می خواهند ، و طبیعی است که برای تجارت الکترونیکی شما هم همین را بخواهید. از این گذشته ، هر پیروان جدید شخص دیگری هستند که در معرض پست های شما هستند و فرصتی را برای مشتری جدید نشان می دهند.

اما به خاطر داشته باشید که شما فقط می توانید انواع خاصی از افراد را به مشتری تبدیل کنید. در بیشتر موارد ، آنها باید متناسب با جمعیت هدف یا شخصیت خریدار شما باشند. به این روش در مورد آن فکر کنید ... فکر می کنید اگر قصد فروش کرم پروتز برای نوجوانان را داشتید ، چقدر موفق خواهید بود؟ مطمئناً ممکن است شما یک بازیکن هاکی که گاه به گاه به او نیاز دارد ، بدست آورید ، اما بیشتر تلاشهای اجتماعی شما کاملاً هدر خواهد رفت.

بنابراین ، این پست فقط در مورد افزایش تعداد دنبال کننده ها در اینستاگرام نیست. این در مورد پیدا کردن مخاطب مربوطه و ایجاد تمایل آنها برای دنبال کردن شما است. اگر با این شبکه اجتماعی دیداری پرطرفدار آشنا نیستید ، مقدمه ما برای بازاریابی اینستاگرام را بررسی کنید.

از هشتگ های مرسوم ، مد روز استفاده کنید

هشتگ برای افزایش قرار گرفتن در معرض مارک در رسانه های اجتماعی شگفت انگیز است ، اما شما باید این کار را انجام دهید. کافی نیست که هشتگ های عمومی خود را برای جلب توجه درست کنید (#imsoawesome). این موارد می توانند به افزایش علاقه به پست های شما کمک کنند ، اما اگر گرایش خاصی نداشته باشند ، فقط به مخاطبان فعلی شما متوسل می شوند.

اگر می خواهید دسترسی خود را گسترش دهید ، هر روز نشانهای مربوط به روند را مرور کنید تا ببینید که آیا می تواند شغل شما باشد یا خیر. فقط مراقب استفاده از مواردی باشید که هیچ ارتباطی با طاقچه شما ندارند. در بهترین حالت ممکن است افراد اشتباهی را به خود جلب کنید. در بدترین حالت ممکن است به نظر احمقانه بیفتید.

با استفاده از Iconosquare.com یکی از بهترین راه ها برای فهمیدن محبوبیت چیست

اجرای مسابقات هشتگ

اگر می خواهید یک هشتگ از نظر شخصی در اینستاگرام خود داشته باشید تا روند خود را شروع کنید ، مسابقات یکی از بهترین راه های تحقق آن است. بیشتر مردم به این دلیل که شما می خواهید از هشتگ های شما استفاده نمی کنند. اما اگر بدانند که چگونه شما در حال سازماندهی و جمع آوری ورودی های مسابقه هستید ، از هشتگ شما استفاده خواهند کرد. اگر چیزی در آن برای کاربر اینستاگرام وجود داشته باشد ، آنها به احتمال زیاد به روشی که می خواهید رفتار کنند.

تنظیم یک مسابقه برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار آسان است. از اینستاگرام خود بخواهید یک عکس یا ویدیویی را در حساب خود ارسال کنند و سپس با استفاده از هشتگ مسابقه خاص خود ، آن را برچسب گذاری کنند. اخیراً یک پست عالی توسط Wishpond پیدا کردم که نکات و ایده های ارزشمندی را برای مسابقات هشتگ اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

اینستاگرام خود را در صنعت خود دنبال کنید

اگر می خواهید به نظر می رسد که بخشی از جمعیت جالب برای طاقچه خود هستید ، وارد آنجا شوید و آرنج ها را با بهترین آنها مالش دهید! فقط محتوای مرتبط با مارک خود را بیرون نکشید. ممکن است متوجه شوید که برخی از مارک های بزرگتر می توانند از این امر کنار بیایند. بیشتر مارک های دیگر نمی توانند.

وبلاگ نویسان ، مد لباس ها ، ورزشکاران و افراد مشهور را در طاقچه خود دنبال کنید. و فراموش نکنید که اجتماعی (معتبر) باشید. با مرور پست های اینستاگرام توسط هشتگ های مرتبط شروع کنید و افرادی را که تصاویر یا فیلم های معروف ارسال می کنند دنبال کنید.

محتوای غیر پیروان را به اشتراک بگذارید

خسته نباشی عشق را با همه به اشتراک بگذارید ، خواه پیروان باشند یا نه. اگر می خواهید آنها پیروان شوند ، باید به آنها نشان دهید که چقدر عالی هستند. می توانید با اشتراک گذاری مطالبی که ارسال کرده اند ، این کار را انجام داده و توجه آنها را جلب کنید. البته فقط حتما مطالبی را که مربوط به برند شما است به اشتراک بگذارید.

یکی از راه های به اشتراک گذاشتن عکس شخص این است که از آنها بخواهید مجوز خود را بگیرند و هنگام به اشتراک گذاشتن اعتبارشان را به آنها بدهید یا می توانید از برنامه ای به نام Repost استفاده کنید.

با افراد غیر پیروان درگیر شوید

در حالی که در حال اشتراک گذاری محتوا هستید ، پیش بروید و دکمه مانند را بزنید. هرچه افراد غیر دنبال کننده بیشتر بدانند که شما به محتوای آنها علاقه مندید و می خواهید با آنها درگیر شوید ، احتمال پیروان شما بیشتر خواهد شد. و چیزی شبیه به یک اظهار نظر خوب نیست. اشتراک گذاری و دوست داشتن ابزاری شگفت انگیز در زرادخانه تقویت کننده پیروان شما هستند ، اما نظر شما نشان می دهد که شما واقعاً وقت خود را برای بررسی و فکر کردن در مورد پست آنها گرفته اید. و این نشان می دهد که شما یک شخصیت پنهان در پشت آن نام تجاری دارید - شخصیتی که ممکن است افراد غیر پیروانی را برای ضربه زدن به دکمه زیر جذاب کند.

عاشق نحوه تعامل هاموک تاون با غیر پیروان در اینستاگرام باشید.

دنبال کنندگان اینستاگرام رایگان

TurboMedia.io یک شبکه ابتکاری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر 24 ساعت یکبار 10 دنبال کننده رایگان در اینستاگرام و 10 لایک رایگان اینستاگرام را دریافت کنید! برنامه های پرداخت شده در دسترس هستند ، اما برنامه های رایگان هنوز هم در رشد پروفایل شما بسیار مؤثر هستند. برای حفظ ایمنی و ایمن کردن اطلاعات نمایه اینستاگرام ، هیچ رمز عبوری لازم نیست.

TurboMedia.io به ساده ترین شکل ممکن انسانی طراحی شده است! وقت شما مهم است و ما آن را درک می کنیم. برای دریافت پیروان و دوست داشتن رایگان ، به سادگی یک نظرسنجی یا 5 اقدام اجتماعی را در 30 تا 60 ثانیه انجام دهید و شما تمام شده اید! تقریباً بلافاصله خدمتی را که فعال کرده اید دریافت خواهید کرد و می توانید این روند را هر 24 ساعت تکرار کنید.

هنگامی که یک برنامه رایگان یا پولی را فعال می کنید ، می بینید که پیروان و علاقه های شما بلافاصله افزایش می یابد. هر بار 24 ساعته یک برنامه رایگان را فعال کنید یا یک برنامه پرداخت 100? خودکار را فعال کنید. یک برنامه پرداخت را فعال کنید و به طور خودکار هر هفته دنبال کنندگان را دریافت کنید و در هر پست جدیدی که در عرض چند دقیقه دوست دارید ، لایک کنید!

چگونه پیروان اینستاگرام را بصورت ارگانیک رشد دهیم

محتوا

اگر می خواهید بدانید که چگونه مخاطبان اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک رشد دهید ، به محتوای حساب اینستاگرام خود نگاهی خوب بیندازید. استفاده از محتوای مناسب می تواند به شما در پیروزی پیروان جدید از نظر ارگانیک کمک کند.

عکس هایی با کیفیت خوب بگیرید که همه چیز در کانون توجه است

به یاد داشته باشید ، اینستاگرام بصری است ، و شما در حال رقابت با برخی از پست های چشمگیر و خیره کننده هستید.

برای یک عکس شگفت انگیز نیازی به یک دستگاه فانتزی ندارید ، فقط باید توجه زیادی به جزئیات داشته باشید: نور طبیعی ، یک تصویر واضح و یک پس زمینه مربوطه باعث شگفتی خواهد شد.

این روزها تلفن ها بیش از توانایی ایجاد تصاویر شگفت انگیز هستند ، اما اگر نمی خواهید داستانی در پشت آن ایجاد کنید و یک چرخش شخصی به آن بدهید ، یک عکس ساده است.

فقط بهترین مطالب خود را ارسال کنید

ارسال هر روز مهم است ، اما آنچه حتی مهمتر است اطمینان از این است که تمام پست های شما مطابق با استانداردها باشد.

بنابراین هنوز هیچ عکسی بهتر از یک عکس متوسط نیست. اگر آن را دوست ندارید ، یک فرصت خوب نیز وجود دارد که پیروان شما نیز از آن استفاده نکنند. با پیروان خود صادق باشید.

سینا ازhappygreylucky یکی از این پروفایل های پری اینستاگرام را دارد. و این یکی از قوانین طلایی اوست:

ارسال هر روز مهم است و می دانم که می تواند فشار عظیمی را برای تولید مداوم محتوای جدید ایجاد کند. اما هنوز هیچ عکسی بهتر از یک عکس متوسط نیست. اگر شما عکسی را احساس نمی کنید ، احتمال خوبی وجود دارد که طرفداران شما نیز نخواهند شد. این چیزی است که وقتی شما عکسی ارسال نمی کنید اتفاق می افتد: هیچ چیز. اوا ، هیچ پیروان جدیدی به دست نمی آورید اما هیچکدام را نیز از دست نمی دهید.

Minimum Age Requirements: Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat ...